Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gyalogos teljesítménytúra hattól hatvan kilométerig 2013-10-03 14:07:35 Október 5-én az Erkel iskolától indulhatnak útnak a gödöllői Margita 344,2 Turisztikai és Sport Egyesület próbatételének teljesítésére vállalkozók
Szabadság napi túratalálkozó negyedszer 2013-06-19 09:41:16 Főleg a környékből számítanak vállalkozó kedvű túrázókra a gödöllői Margita 344,2 Turisztikai és Sport Egyesület szervezői
Gyalogos teljesítménytúra az éj leple alatt 2013-05-27 08:27:23 Június 8-án az Erkel iskolától indulhatnak útnak a gödöllői Margita 344,2 Turisztikai és Sport Egyesület próbatételének teljesítésére vállalkozók
Gyalogos téli teljesítménytúra öt távon 2013-02-05 09:47:10 Február 9-én, szombaton az Erkel iskolához várja a gödöllői Margita 344,2 Turisztikai és Sport Egyesület a próbatételre vállalkozókat